Thursday, December 4, 2008

Kallt..

Det ar svin-kallt :(
Bara 8 grader. I Texas. Det ar ju HEMSKT!
Alla mina klader ar sa tunna, jag behover lite vinter-klader..
..men jag maste sparasparaspara sa jag kan kopa fina presenter till familjen :)
Det kanns lite konstigt att vi inte har julpyntat an, men det gor vi sakert i helgen. Mammy alskar ju Jul. Och det hadde varit kul att fa upp lite ljus i rummet. Och min fina julgran!! Jag far nog ta nagra bilder pa den nar den ar fardig-pyntad.
Speaking of, en ny kamera ar pa onske-listan, sa att jag kan ta lite bilder. Det ar ju himmla trakigt med en blog utan bilder :) Hihi
Menmen, nu ska jag ga och hamta tvatten, mammy kom in och sa att den va klar :)

1 comment:

Anna of Dallas said...

Nu har vi ju pyntat mer, fast inte lika mycket som vanligt. Jag har din julgran pa min blogg. Fast inte din lilla sota.
Nu skall jag ga och pynta det sista. Kom och hjalp till om du vill.