Friday, December 12, 2008

Brunnstrom

Min favoritspelare i ar, och titta vad jag har fatt av en kille pa jobbet...

En Official Dallas Stars puck med Brunnstrom's autograf pa!

Jag vet att jag inte ser sa glad ut pa bilden men jag ar faktiskt HUR GLAD SOM HELST! Bara lite trott :)

Och Stars vann ocksa, 3-1 mot Detroit. Jag alskar ju bada lagen sa eitherway hadde gatt bra for mig men det var nog bast att Stars vann eftersom de har forlorat sa mycket pa sistonde.

Nightnight, ska soooovaa nu. I morgon ar det jul-bak som galler, lussekatter och pepparkakor....mums!


2 comments:

Anna of Dallas said...

Du har ju skrivit mycket som jag inte har last. Nu far du forsoka att fa en puck av Tom Wandell ocksa. Till sist har du kanske en svensk-samling.

Charlene said...

Wandell is going back to Sweden, he'll be home by Christmas :(