Sunday, November 9, 2008

Spore, Laxor och Myskvall

Jaa i dag fick jag antligen spela Spore. Min bror kopte det i gar men jag fick inte spela forran efter lunch i dag. Det ar ett grymmt spel tycker jag, jag onskar att dem gjorde det for Ubuntu ocksa sa att jag kunde installera det.
Sen gick jag och handlade med mor min, en massa mat (Jag ska laga Singapor Nudlar pa Tisdag) och nagra fina Adidas tranings byxor som jag ska ha till tennis. Det borjar ju bli kallt kl. halv atta pa morgonen. Har ocksa gjort laxor och last en massa om behorigheter av utlandksa betyg etcetc pa www.vhs.se :/ Phuuu, trakigt...men viktigt. Jag har ocksa skrivit min onskelista forrasten, den blev ratt lang... Mammy du kan fraga efter den sa att du kan skicka den till all sen :)
Nu ligger jag i min sang och vantar pa att Hockey-Killen ska vara klar med traningen. Ha en massa ljus tanda (som jag stal fran Mammy) och har lagt ut alla mina fina farskin, eller vad de nu heter pa svenska. Det blev riktigt mysigt i alla fall :) Jag langtar till Jul!!

2 comments:

anna of sweden said...

Hej!
Vad kul med kommentaren på min blogg!
Nu kommer jag över och kikar hos dig.
Hej från Philadelphia!

Charlene said...

Haha det finns inte mycket att se an :) Men tackar anda!