Tuesday, November 11, 2008

Singapor Nudlar

I dag var det gratt och regningt igen. Jag langtar till Vinter. Hadde nagra konstiga vikarier i dag, i Engelska och Tyska. Jag tror att larare valjer de konstigaste vikarier de kan hitta, eller sa e alla sa. Till middag lagade jag Singapor Nudlar. Eller FORSOKTE laga Singapor Nudlar i alla fall, Hockey-Killen ar mycket battre pa det. Han ar faktiskt mycket battre pa all mat lagning. Jag undrar om han kan baka brod ocksa, jag alskar ju nybakat brod. Men Singapor Nudlarna blev okej, lite torra, men kycklingen blev JATTE GOD :) Nu ligger jag och myser i mitt rum med alla mina fina sma ljus tanda :) Myyysssigggttt! Fast jag somnar sakert snart, sa jag maste nog blasa ut dem nu :(
Natti Natti!!

1 comment:

Anna of Dallas said...

Jag tyckte att det smakade gott,även som rester dagen efter. Vi får väl baka lite bröd. Kanske näst-nästa helg. Den här helgen är vi ju lite upptagna ;).